Brúsenie hláv strihacích strojčekov + náhradné diely

Cenník služieb

Vážení zákazníci!

Pripravili sme pre Vás nové expresné služby. BRÚSENIE HLAVÍC strihacích strojčekov.

Brúsenie vykonáva náš odborník na najmodernejšom zariadení. Brúsime všetky kovové hlavy najznámejších značiek strihacích strojčekov (Oster, Moser, Wahl, Aesculap a ďaľšie).

Doba brúsenia OKAMŽITE po doručení. To znamená že Vaše hlavice môžete mať doma v závislosti od rýchlosti doručenia do 5 pracovných dní. Toto všetko Vás stojí LEN

podľa typu a veľkosti:

odklápacie hlavy malé Oster, Andis, Kerbl, Aesculap, Heiniger

6,50 €

kombinované hlavy kov+plast Moser, Onnyx

10,00 €

veľké strihacie nože (kone, ovce, HD) Kerbl, Liscop, Aesculap, Heiniger

10,50 €

strojčeky s pevne naskrutkovanou hlavou

10,00 €

čistenie znečistených nožov

1,50 €

poštovné

3,50 €


Ako na to ?

Odnímateľné hlavice očistené a riadne zabalené alebo strojčeky s pevnou hlavou celé, doručte k nám na adresu VETIS, Kráľovičove kračany 91, priniesť ich môžete aj osobne na ktorúkoľvek pobočku VETIS. Naspäť posielame nabrúsené hlavy Slovenskou poštou 1. triedou formou dobierky alebo si ich môžete vyzdvihnúť osobne podľa dohody.

Pár rád pre uspešné brúsenie a Vašu spokojnosť.

Posielajte vždy kompletné hlavy, nože musia byť brúsené v pároch (horný a spodný). Strojček s pevnou hlavou musíme odborne rozobrať a zložiť po brúsení pre jeho bezchybnú funkčnosť. Pri zasielaní dbajte na dobré zabalenie aby sa predišlo poškodeniu, nezabudnite napísať spätnú adresu.
Sme schopný Vám zabezpečiť aj nové chýbajúce súčiastky na Váš strojček pozrite si náš katalóg v sekcii „Súčiastky strihacej hlavy“.

Súčiastky stríhacej hlavy

Súčasti strihacej hlavice:
1. skrutky
2. česák
3. nožík
4. upínač
5. posuvník
6. pružina

Správna údržba stríhacej hlavy

Náš technik doporučuje „oleja nieje nikdy dosť! Hlavy strihacích strojčekov je potrebné správnym olejom mazať aj počas strihania! Ak nieje mazanie zabezpečené dostatočne skracuje sa životnosť nielen strihacej hlavy ale aj strojčeka samotného nakoľko je viac namáhaný. Znižuje sa pracovná doba batérie. Na nesprávne udržiavaný strojček sa nevzťahuje záruka. Čistiť a mazať je nutné pred strihaním, počas strihania (max. po 10 min. práce) a po strihaní.

Želáme Vám veľa spokojných pracovných hodín s Vašim strojčekom.

Dobré rady

Dobré rady pri používaní stríhacich strojov

Pred zahájením stríhacích prác:

  • nepoužívajte hlavicu na silne zašpinenú srsť !
  • stríhajte len dôkladne vyčesanú a úplne vysušenú srsť!
  • pred začatím prác vždy dôkladne namažte stríhaciu hlavicu!
  • na rozčesávanie, kefovanie, čistenie nepoužívajte kovové predmety- elektrostatický náboj srsti
Počas stríhacích prác:
  • pri stríhaní vždy sledujte smer rastu srsti!
  • pre zabezpečenie čo najlepších výsledkov dodržte nasledovné poradie:

  rozkefovanie, česanie, kúpanie, sušenie

  • používajte pri práci čistiacie a mazacie spreje, v prípade prehriatia počkajte niekoľko minút, resp. vymeňte stríhaciu hlavu!
  • pri časovo náročných prácach používajte čo možný najnižší rýchlostný stupeň k zabráneniu prehriatia stroja resp. stríhacej hlavy!
  • na záverečné práce používajte rýchlejší stupeň
  • ak hlava zasekáva, vyberte ju zo stroja. Jemne tlačte rezné komponenty-nepohyblivý česák a pohyblivý nožík(striedavo v oboch smeroch), pričom s malou kefkou (napr. čistiaca kefka na zubnú protézu) odstrante zachytenú srsť.Potom namažte hlavu a nechajte   ju bežať po dobu asi 10 sekúnd, a na záver zotrite prebytočný olej!
Na konci práce:
  • stríhaciu hlavu vyberte zo stroja
  • odstránte prebytočnú srsť ,vyčistite, dezinfikujte nástroj, potom premazajte hlavu a utrite znovu
  • stríhaciu hlavu nikdy neponárajte do vody!

Riadkovanie (koľajnice)

Ak Vám zostávajú po prejdení hlavice na srsti riadky, problém je v strojčeku. Máte zodratý palec na strojčeku alebo celú kulisu ktorá zabezpečuje prevod z motora na palec ktorý kmitá s hornou časťou hlavice a tá nedokáže naplno prejsť doľava a doprava v plnom rozsahu ako má a vlastne neodstrihne celú srsť ktorá vojde do hlavice.

Opravy a reklamácie

V prípade opravy resp. reklamácie zásielka bezpodmienečne musí obsahovať:

- sprievodný list

- telefonné číslo zasielovateľa

- krátky popis závady

- v prípade reklamácie dátum zakúpenia a kópiu dokladu o kúpe