Na našich stránkach sú používané súbory cookies pre Vašu maximálnu spokojnosť pri prehliadaní. Odporúčame, aby ste ich akceptovali.

cancel

Prepravné a balné

Ikona Hodnota prepravy Spôsob dopravy Poznámka

Objednávka nad 150€

(štandardných položiek

Preprava zdarma

(neplatí

pre veľkoodberatelov)

Slovenská pošta do 10 kg

Kuriér do 70 kg

Zásielka nesmie vážiť viac ako 70 kg,

alebo dĺžka nesmie presahovať 2,5 m.

Objednávka do 150€

(štandardných položiek)

4,95€ s DPH

Slovenská pošta do 10 kg

Kuriér do 70 kg

Zásielka nesmie vážiť viac ako 70 kg,

alebo dĺžka nesmie presahovať 2,5 m.

Osobný odber

Osobné prevzatie tovaru

na odberných miestach

Tovar sa na odbernom mieste

ponechávamax. 2 týždne

od telefonického potvrdenia

Objednávka

nadrozmernej

zásielky

??? € s DPH

Cena sa zjednáva

individuálne

Externá nákladná

doprava

Nadmerná hmotnosť a veľkosť zásielky

( nad 70kg, a nad 2,5 m)


Podmienky a ceny dopravy platia pre maloodberateľov resp. pre doručenie len na uzemí SR.

Spôsoby dodania tovaru:

1) Osobný odber
  • Prevzatie tovaru je možné až po telefonickom potvrdení pracovníkom z daného odberného miesta, ktorý ste si zvolili pri zadávaní objednávky.
  • V prípade osobného odberu je možné platbu zrealizovať v hotovosti, platobnou kartou resp. prevodom na účet (tu treba počkať kým sa Vám pošle faktúra na vašu e-mailovú adresu a až po zaevidovaní platby sa tovar posiela na odberné miesto).
  • Osobný odber môžete uskutočniť v centrálnom sklade resp. v našich kamenných obchodoch počas ich otváracej doby.
  • Podrobnejšie informácie o možných odberných miestach nájdete na našej stránke v sekcii Kontaktujte nás
  • Ak je objednaný tovar na sklade, dodanie z centrálneho skladu na Vami vybrané odberné miesto je cca do 5 pracovných dní.
  • Tovar sa na odbernom mieste ponecháva max. 2 týždne. Po neprevzatí tovaru sa objednávka považuje za bezpredmetnú, zruší sa a tovar sa vracia späť na centrálu.
  • Úprava faktúry resp. pokladničného dokladu priamo na odbernom mieste nie je možná.
  • Peňažnú hotovosť odberné miesto nemá možnosť Vám vrátiť späť.
  • Výmenu tovaru, úpravu faktúry resp. pokladničného dokladu a prípadné peňažné nezrovnalosti rieši centrála spoločnosti.
2) Slovenská pošta
  • V tomto prípade balík nesmie presahovať hmotnosť 10 kg a dĺžku 2 m.
  • Ak zásielka presahuje tieto parametre, bude Vám automaticky poslaná kuriérskou službou, bezohľadne na to, že ste si pri zadávaní objednávky zvolili spôsob dodania Slov. poštu.
  • Tovar Vám bude doručený do cca 2 pracovných dní od vyexpedovania tovaru z centrálneho skladu
  • Sledovať pohyb zásielky môžete prostredníctvom čísla zásielky priamo na našej stránke v sekcii Sledovanie balíka
  • Číslo zásielky obdržíte prostredníctvom SMS správy resp. e-mailom priamo od pošty
  • V prípade, že Vás poštár nezastihne na adrese, zásielka bude uložená na príslušnej pošte podľa PSČ z dodacej adresy, kde si ju môžte prevziať osobne (najneskôr do 10 dní) na základe žltého papierika, ktorý nájdete vo Vašej poštovej schránke.
  • Ak neobdržíte avízo (žltý papierik) o uložení zásielky do dvoch pracovných dní od vyexpedovania tovaru z nášho centrálneho skladu, zásielku Vám vydajú aj v na základe nahlásenia podacieho čísla na príslušnej pošte.
  • V prípade akýkoľvek problémov s doručením/vyzdvihnutím zásielky nás prosím bezodkladne kontaktujte na e-mail: shop@vetis.sk
3) Kuriér
  • Zásielka nesmie vážiť viac ako 70 kg a nesmie presahovať 2,5 m na jednu doručovaciu adresu.
  • Tovar je doručený spravidla na nasledujúci pracovný deň na celom území SR po vyexpedovaní tovaru z centrálneho skladu.
  • Sledovať pohyb zásielky môžete prostredníctvom čísla zásielky priamo na našej stránke v sekcii Sledovanie balíka
  • Číslo zásielky obdržíte prostredníctvom SMS správy resp. e-mailom priamo od UPS
  • V prípade akýkoľvek problémov s doručením/vyzdvihnutím zásielky nás prosím bezodkladne kontaktujte na e-mail: shop@vetis.sk

Prevzatie zásielky od kuriéra:

  • Pri preberaní zásielky od kuriéra Vám odporúčame jej dôkladnú vizuálnu kontrolu.
  • V prípade, že ste zistili poškodenie, alebo porušenie obalu, odporúčame Vám zásielku buď neprebrať vôbec, alebo priamo na mieste spísať výhradu o poškodenom obale do prepravného listu kuriéra.
  • V prípade prevzatia poškodenej zásielky Vás žiadame o nahlásenie tejto udalosti najneskôr do 24 hodín od prevzatia zásielky na príslušný okres kuriérskej spoločnosti, kde Vám radi poradia, ako v takýchto prípadoch postupovať.
  • V prípade reklamácie nevyhadzujte obal ani štítok zásielky s čiarovým kódom - sú predmetom dôkazového konania.
  • Novinkou medzi službami je úhrada dobierky prostredníctvom platobnej karty, akceptujú sa VISA a MASTERCARD, platiť sa dá aj bezkontaktne: Pre viac informácií pri úhrade dobierky platobnou kartou ,si môžte pozrieť tu: DOBIERKA PLATOBNOU KARTOU 
4) Externá nákládná dorava
  • Exrternou nákadnou dopravou sa posiela zásielka s hmotnosťou nad 70 kg alebo rozmerom nad 2,5 m
  • Cena prepravy nadrozmernej zásielky je pred vyexpedovaním osobitne dojednaná a odsúhlasená príjemcom zásielky.
  • V prípade externej nákladnej dopravy je platbu za objednávku a dopravu možné zrealizovať len prevodom na účet po vystavení a poslaní faktúry na e-mail zákazníka.
  • Pri objednávke nadrozmernej zásielky v hodnote nad 150,-€ neplatí zásada bezplatnej prepravy.
  • V podrobnom popise tovaru sú jednotlivé položky nadmerného rozmeru a hmotnosti označené ikonou:

  • Položky označené touto ikonou, musia byť prepravované externou nákladnou dopravou z dôvodu ich rozsahu / veľkosti alebo hmotnosti
  • Ostatné bežné spôsoby odberu ako je osobný odber na našich pobočkách, resp. preprava Slovenskou poštou a kuriérom z dôvodu ich rozsahu / veľkosti alebo hmotnosti, nie je možné zabezpečiť!
  • Prípadne tovar je možné osobne vyzdvihnúť na centrálnom sklade v Kráľ. Kračanoch.
  • Predajca si vyhradzuje právo na dodatočné posúdenie či sa jedná o zásielku štandardných alebo nadrozmerných rozmerov.
Doplňujúce informácie:
  • Optimalizáciu prepravných nákladov možno riešiť objednaním celých paletových jednotiek!

  • Zásielky sú dodané obvykle v priebehu 1 až 5 pracovných dní od zaslania objednávky, ak je všetok požadovaný tovar na sklade.
  • V prípade, že objednaný tovar nie je na sklade, navrhujeme zákazníkom náhradné riešenie resp. oznámime e-mailom, alebo telefonicky termín dodania a spôsob doručenia tovaru.
  • Tovar je pri preprave bezpečne zabalený.

Vytvorenie účtu

Registrácia nového účtu

Máte už účet?
Prihláste sa alebo obnovte heslo