PREPRAVNÉ A BALNÉ NA SLOVENSKO A DO ZAHRANIČIA

IkonaHodnota prepravySpôsob dopravyPoznámka

Objednávka nad 200€

(štandardných položiek

Preprava zdarma***

Slovenská pošta do 10 kg

Kuriér do 30 kg

Zásielka nesmie vážiť viac ako 30 kg,

alebo,ktorá podľa vzorca*

nepresiahne

povolený kruhový obvod (max.2m).

*obvodové rozmery (max. 2m = 2x výška + 2x šírka + 1x dĺžka).

*** Preprava zdarma nad 200 € platí len v nasledovných prípadoch:

1. Hodnota dostupných výrobkov objednávky má dosiahnuť hodnotu 200 eur s DPH, v opačnom prípade si kupujúci uhrádza prepravné náklady klasicky podľa prepravných podmienok

2. Platí len pre objednávky štandardných rozmerov a položiek. Pri objednávke nadrozmernej zásielky neplatí zásada bezplatnej prepravy nad 200 eur

3. Platí len pre kupujúcich, preprava zdarma nad 200 eur neplatí pre veľkoodberateľov.

(štandardných položiek)

viď. tabuľka nižšie *

Slovenská pošta do 10 kg

Kuriér do 30 kg

Zásielka nesmie vážiť viac ako 30 kg,

alebo,ktorá podľa vzorca*

nepresiahne

povolený kruhový obvod (max.2m).

*obvodové rozmery (max. 2m = 2x výška + 2x šírka + 1x dĺžka)

Osobný odber

Osobné prevzatie tovaru

na odberných miestach

Tovar sa na odbernom mieste

ponecháva max. 5 pracovných dní

od telefonického potvrdenia

Objednávka

nadrozmernej

zásielky

??? € s DPH

Cena sa zjednáva

individuálne

Externá nákladná

doprava

Nepravidelný a neštadardný tvar

  tovaru,ktoré je nutné špeciálne

zabaliť

Nadmerná hmotnosť a veľkosť

zásielky

( nad 30kg , a nad 2m)

Objednávka do zahraničia

??? €

Cena sa zjednáva

individuálne

Kuriér INTIME,GEIS

Podľa prepravných podmienok

kurierských

spoločností

Cena prepravného štandardných položiek *: 

Celková hmotnosť zásielkyCena prepravného
  0,01 - 9,99 kg 4,95 € s DPH
10,00 - 19,99 kg 5,95 € s DPH
20,00 - 29,99 kg 7,15 € s DPH


Podmienky a ceny dopravy platia pre maloodberateľov resp. pre doručenie len na uzemí SR.

Spôsoby dodania tovaru:

1) Osobný odber
  • Prevzatie tovaru je možné až po telefonickom potvrdení pracovníkom z daného odberného miesta, ktorý ste si zvolili pri zadávaní objednávky.
  • V prípade osobného odberu je možné platbu zrealizovať v hotovosti, platobnou kartou resp. prevodom na účet (tu treba počkať kým sa Vám pošle faktúra na vašu e-mailovú adresu a až po zaevidovaní platby sa tovar posiela na odberné miesto).
  • Osobný odber môžete uskutočniť v centrálnom sklade resp. v našich kamenných obchodoch počas ich otváracej doby.
  • Podrobnejšie informácie o možných odberných miestach nájdete na našej stránke v sekcii Kontaktujte nás
  • Ak je objednaný tovar na sklade, dodanie z centrálneho skladu na Vami vybrané odberné miesto je cca do 5 pracovných dní.
  • Tovar sa na odbernom mieste ponecháva max. 5 pracovných dní. Po neprevzatí tovaru sa objednávka považuje za bezpredmetnú, zruší sa a tovar sa vracia späť na centrálu.
  • Úprava faktúry resp. pokladničného dokladu priamo na odbernom mieste nie je možná.
  • Peňažnú hotovosť odberné miesto nemá možnosť Vám vrátiť späť.
  • Výmenu tovaru, úpravu faktúry resp. pokladničného dokladu a prípadné peňažné nezrovnalosti rieši centrála spoločnosti.
2) Slovenská pošta
  • V tomto prípade balík nesmie presahovať hmotnosť 10 kg a dĺžku 2 m.
  • Ak zásielka presahuje tieto parametre, bude Vám automaticky poslaná kuriérskou službou, bezohľadne na to, že ste si pri zadávaní objednávky zvolili spôsob dodania Slov. poštu.
  • Tovar Vám bude doručený do cca 2 pracovných dní od vyexpedovania tovaru z centrálneho skladu
  • Sledovať pohyb zásielky môžete prostredníctvom čísla zásielky priamo na našej stránke v sekcii Sledovanie balíka
  • Číslo zásielky obdržíte prostredníctvom SMS správy resp. e-mailom priamo od pošty
  • V prípade, že Vás poštár nezastihne na adrese, zásielka bude uložená na príslušnej pošte podľa PSČ z dodacej adresy, kde si ju môžte prevziať osobne (najneskôr do 10 dní) na základe žltého papierika, ktorý nájdete vo Vašej poštovej schránke.
  • Ak neobdržíte avízo (žltý papierik) o uložení zásielky do dvoch pracovných dní od vyexpedovania tovaru z nášho centrálneho skladu, zásielku Vám vydajú aj v na základe nahlásenia podacieho čísla na príslušnej pošte.
  • V prípade akýkoľvek problémov s doručením/vyzdvihnutím zásielky nás prosím bezodkladne kontaktujte na e-mail: shop@vetis.sk
3) Kuriér
  • Zásielka nesmie vážiť viac ako 30 kg a nesmie presahovať 2 m na jednu doručovaciu adresu.
  • Tovar je doručený spravidla na nasledujúci pracovný deň na celom území SR po vyexpedovaní tovaru z centrálneho skladu.
  • Sledovať pohyb zásielky môžete prostredníctvom čísla zásielky priamo na našej stránke v sekcii Sledovanie balíka
  • Číslo zásielky obdržíte prostredníctvom SMS správy resp. e-mailom priamo od kuriérskej služby
  • V prípade akýkoľvek problémov s doručením/vyzdvihnutím zásielky nás prosím bezodkladne kontaktujte na e-mail: shop@vetis.sk

Prevzatie zásielky od kuriéra:

  • Pri preberaní zásielky od kuriéra Vám odporúčame jej dôkladnú vizuálnu kontrolu.
  • V prípade, že ste zistili poškodenie, alebo porušenie obalu, odporúčame Vám zásielku buď neprebrať vôbec, alebo priamo na mieste spísať výhradu o poškodenom obale do prepravného listu kuriéra.
  • V prípade prevzatia poškodenej zásielky Vás žiadame o nahlásenie tejto udalosti najneskôr do 24 hodín od prevzatia zásielky na príslušný okres kuriérskej spoločnosti, kde Vám radi poradia, ako v takýchto prípadoch postupovať.
  • V prípade reklamácie nevyhadzujte obal ani štítok zásielky s čiarovým kódom - sú predmetom dôkazového konania.
  • Novinkou medzi službami je úhrada dobierky prostredníctvom platobnej karty, akceptujú sa VISA a MASTERCARD, platiť sa dá aj bezkontaktne: Pre viac informácií pri úhrade dobierky platobnou kartou ,si môžte pozrieť tu: DOBIERKA PLATOBNOU KARTOU 
4) Externá nákládná dorava
  • Exrternou nákadnou dopravou sa posiela zásielka s hmotnosťou nad 30 kg alebo rozmerom nad 2 m
  • Cena prepravy nadrozmernej zásielky je pred vyexpedovaním osobitne dojednaná a odsúhlasená príjemcom zásielky.
  • V prípade externej nákladnej dopravy je platbu za objednávku a dopravu možné zrealizovať len prevodom na účet po vystavení a poslaní faktúry na e-mail zákazníka.
  • Pri objednávke nadrozmernej zásielky v hodnote nad 200,-€ neplatí zásada bezplatnej prepravy.
  • V podrobnom popise tovaru sú jednotlivé položky nadmerného rozmeru a hmotnosti označené ikonou:

  • Položky označené touto ikonou, musia byť prepravované externou nákladnou dopravou z dôvodu ich rozsahu / veľkosti alebo hmotnosti
  • Ostatné bežné spôsoby odberu ako je osobný odber na našich pobočkách, resp. preprava Slovenskou poštou a kuriérom z dôvodu ich rozsahu / veľkosti alebo hmotnosti, nie je možné zabezpečiť!
  • Prípadne tovar je možné osobne vyzdvihnúť na centrálnom sklade v Kráľ. Kračanoch.
  • Predajca si vyhradzuje právo na dodatočné posúdenie či sa jedná o zásielku štandardných alebo nadrozmerných rozmerov.
Doplňujúce informácie:
  • Optimalizáciu prepravných nákladov možno riešiť objednaním celých paletových jednotiek!

n_naklad22.jpg

  • Zásielky sú dodané obvykle v priebehu 1 až 5 pracovných dní od zaslania objednávky, ak je všetok požadovaný tovar na sklade.
  • V prípade, že objednaný tovar nie je na sklade, navrhujeme zákazníkom náhradné riešenie resp. oznámime e-mailom, alebo telefonicky termín dodania a spôsob doručenia tovaru.
  • Tovar je pri preprave bezpečne zabalený.